Nasza oferta - SERWIS
Przeglądy
Urządzenia, by poprawnie działały muszą żyć wg pewnych reguł, parametrów, wytycznych, norm zupełnie tak jak organizm człowieka.
Dlatego intensywnie, pieczołowicie i regularnie dbamy o zainstalowane przez nas urządzenia.
Oczywiście opuszczone samotne i zaniedbane sprzęty, również weźmiemy pod naszą kuratelę.
Awarie
Jeśli zgłoszona awaria dotyczy błędów w funkcjonowaniu systemu lub wymaga korekt w nastawach, a jej skutki nie stanowią bezpośredniego zagrożenia dla użytkownika (np. brak ogrzewania przy -25°C) staramy się zdiagnozować i udzielić natychmiastowej „pomocy doraźnej” wykorzystując technologię XXI wieku 😉 (telefon, mms, videopołączenie) i wraz z klientem rozwiązać problem na gorącej linii. Jeśli wymaga to jednak interwencji naszej ekipy serwisowej, ustawiamy ją w możliwie dogodnym terminie.
Awarie/ usterki
Jeśli z kolei jest to „grubsza sprawa”, zanim skończymy rozmawiać nasza ekipa jest już w drodze 😉 . Zazwyczaj staramy się zmieścić w przeciągu 24 godzin z czasem reakcji na zgłoszenie.
Stworzyliśmy możliwość zdalnego monitoringu pracy kotłowni, wraz z sygnalizacją anomalii i potencjalnych usterek, by wydłużyć czas pracy urządzeń oraz zwiększyć poczucie Twego bezpieczeństwa.